Veel gestelde vragen over floralux friends

Wat is mijn floralux friends-code en waar vind ik die?

Je floralux friends-code is een praktische QR-code. Je kan hem op verschillende manieren terugvinden.

  • Via je telefoon:
    Nadat je ingelogd bent zie je rechtsbovenaan het icoon van een QR-code, klik daarop en je krijgt meteen je persoonlijke code te zien.
  • Via je computer:
    Nadat je ingelogd bent vind je je persoonlijke code bij 'floralux friends'. 
  • Onderaan elke Floralux-nieuwsbrief
  • Je kan de QR-code ook gemakkelijk toevoegen in verschillende klantenkaartapps. 

Hoe lang zijn mijn gespaarde punten geldig?

Je gespaarde floralux friends-punten zijn 18 maanden geldig. Bij elke aankoop wordt de geldigheidsduur van 18 maanden opnieuw geactiveerd.

Wat als ik mijn floralux friends-code niet kan tonen aan de kassa?

Zonder je QR-code kan je jammer genoeg niet genieten van je voordelen als floralux friend, noch punten sparen. We raden daarom ook aan om je QR-code steeds klaar te hebben voor je aan de kassa staat.

Kan ik floralux friends-punten sparen bij aankopen in de Orangerie en food store?

Ja, wanneer je lekker komt smullen in onze food store, Orangerie of bakkerij spaar je ook punten op vertoon van je floralux friends-code. Zo spaar je nog sneller 1.000 punten. Je korting van €5 bij het behalen van 1.000 punten kan je in al onze Floralux winkels gebruiken, niet in onze food stores.

Kan ik mijn kortingsvoordelen opsparen en samen gebruiken? 

Je kan per aankoop slechts een keer genieten van je €5 korting. 

Wat als ik mijn korting gebruik bij een aankoop onder de €5? 

Om te vermijden dat je een deel van je korting kwijt zou zijn, is de korting enkel te gebruiken bij een aankoop vanaf €5.

Krijg ik ook punten als ik een cadeaubon koop?

Bij aankoop van een Floralux-cadeaubon ontvang je geen punten, maar je geeft ze wel cadeau! De ontvanger van de cadeaubon krijgt bij gebruik van de cadeaubon, bij vertoon van de floralux friends-code, punten voor zijn of haar aankoop.

Ik heb geen smartphone. Kan ik dan toch floralux friend worden?

Onze klantenkaart is in de eerste plaats een digitale klantenkaart, maar we begrijpen het volledig dat niet iedereen een smartphone heeft. Even goede vrienden! En goede vrienden, die laten we niet in de steek. Kom dus gerust langs bij het onthaal in onze winkel. We helpen je met plezier verder. 

Hoe kan ik een verrassing op mijn verjaardag ontvangen?

Bij jouw verjaardag, daar willen we graag bij zijn! Maar dan moeten we natuurlijk wel weten wanneer je jarig bent. Log je in op onze website, ga naar je klantenzone door op het mannetje te klikken en ga tenslotte naar 'Mijn profielgegevens'. Vervolgens hoef je enkel nog je geboortedatum aan te vullen, wij zorgen voor de rest. Het moet natuurlijk een beetje een verrassing blijven. 😉 Tip: houd je mails in de gaten! 

Waar kan ik mijn puntensaldo raadplegen?

Benieuwd hoeveel punten je al gespaard hebt? Dat snappen we helemaal. Daarom hebben we het ook mogelijk gemaakt dat je steeds je saldo kan raadplegen. Dat doe je door in te loggen op onze website, te klikken naar de klantenzone (door op het icoontje van het mannetje te klikken) en naar “floralux friends” te gaan.

Wat kan ik doen als ik mijn inloggegevens ben vergeten?

Oei, dat is niet handig! Geen zorgen, we helpen je graag aan een nieuw wachtwoord. Dat doe je door naar de floralux friends-inlogpagina te gaan. Daar kan je klikken op “Wachtwoord vergeten”, vervolgens hoef je enkel nog de stappen te volgen die je meteen in een mailtje van ons ontvangt.

Kan ik me als professionele klant ook registreren voor floralux friends? 

Ja, hoor. Professionele klanten zijn welkom als floralux friend. Als professionele klant kan je op dezelfde manier registreren. Let wel op, als je een Floralux-facturatiekaart hebt, gebruik je hetzelfde emailadres voor de registratie. Zo kunnen de facturatiekaart en je floralux friends aan elkaar gekoppeld worden. Je facturatiekaart kan ook meteen gebruikt worden om van je floralux friends-voordelen te genieten. Denk er ook aan om op je accountpagina in de klantenzone je BTW-gegevens aan te vullen.